تلفن : 09204084071

محل کار: میدان ولیعصر

از صفحات اجتماعی ما دیدن کنید:

بهترین شرکت برای ثبت شرکت چیست؟

بهترین شرکت برای ثبت شرکت

نام و برند هر شرکت، نمایانگر هویت و اعتبار آن است. اگر می‌خواهید از دیگران جلوگیری کنید که از این نام برای تولید یا ارائه محصولاتشان استفاده کنند، باید به سرعت شرکت خود را قانونی ثبت کنید. مراحل ثبت شرکت سهامی خاص، دارای پیچیدگی‌های خاص خود است. بهتر است از افراد کارآزموده کمک بگیرید تا وقت خود را تلف نکنید و کارهایتان به‌سرعت و به‌طور مطابق با روال انجام شود. در این مقاله، ما به شما بهترین شرکت برای ثبت شرکت را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

8 تا از بهترین شرکت ها برای ثبت شرکت کدامند؟

شرکت لگاپین

فرآیند فعالیت‌های شرکتی بسیار گسترده و مستلزم اقدامات پیچیده است. آسان‌ترین قدم در این مسیر، دقیقاً ثبت شرکت است، اما مسیر دشوار توسعه کسب و کار پس از تاسیس و شروع فعالیت آن خواهد بود. استارتاپ حقوقی لگاپین با بهره‌گیری از وکلای درجه یک دادگستری، متخصص در این زمینه، با حذف واسطه‌ها از ابتدای مسیر، یعنی انتخاب نوع شرکت، و سپس با کمترین و در سریع‌ترین زمان ممکن، به ثبت شرکت اقدام می‌کند. خبر خوب این است که به منظور مدیریت بهتر و بهترین شرکت برای ثبت شرکت و دارایی شما، استارتاپ حقوقی لگاپین در ادامه نیز با کسب و کار شما همراه بوده و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد.

خانه

برای درخواست ثبت شرکت کسب و کار خود روی لینک بزنید و با ما در ارتباط باشید.

بهترین شرکت برای ثبت شرکت

شرکت فکر برتر

یک موسسه حقوقی است که در زمینه‌های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت‌ها و سایر خدمات مرتبط فعالیت می‌کند. این شرکت از سال 1392 با هدف ارائه مشاوره تخصصی حقوقی فعالیت خود را آغاز کرده است.

از آن زمان تاکنون، شرکت فکر برتر با بهره‌گیری از استانداردها و روش‌های جدید و با استفاده از توانمندی‌های فنی خود که شامل حقوق‌دانان و متخصصین مجرب می‌باشد، توانسته است بسیاری از پرونده‌ها را با موفقیت به انجام برساند.

https://companyregister.ir/

شرکت کارا

توسط یک گروه از متخصصان و وکلای برجسته با سابقه حرفه‌ای در حوزه دادگستری، خدماتی کاملاً تخصصی را ارائه می‌دهد. این مجموعه با بیش از ۱۲ سال تجربه در زمینه‌های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورت‌جلسات شرکت‌ها، و ثبت علائم و نام‌های تجاری، به مشتریان خود مشاوره می‌دهد.

با ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس‌ها با کیفیت و سرعت بالا، شرکت کارا می‌تواند به عنوان یک شریک قابل اعتماد در امور حقوقی شما عمل کند.

https://kararegister.com/

شرکت ایلیا

https://ilia.co/fa/ از سال 1382 به‌طور رسمی در زمینه‌های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، ثبت اختراع و سایر خدمات مرتبط فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با دارا بودن دپارتمان‌های مجزا و تیمی از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی، امکان ارائه تجربه 18 ساله خود را برای مشتریان فراهم می‌کند، به منظور انجام فرآیند ثبت شرکت آن‌ها به سرعت و به بهترین شکل ممکن. با ارائه مشاوره رایگان، ثبت ایلیا به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرید و کوتاه‌ترین مسیر ممکن برای ثبت شرکت خود را پیدا کنید.

شرکت ملاصدرا

شرکت ملاصدرا با بیش از ۳۴ سال تجربه، با جمع‌آوری کارشناسان با تجربه در زمینه‌های مختلف، راهکارهایی جامع برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تا ثبت برند و برند شدن، و همچنین ارائه مشاوره و اجرا در زمینه‌های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ و غیره را فراهم می‌کند.

این شرکت با تجربه ثبت در تمامی مناطق ایران، فعالیت‌های گسترده‌ای را در شهرهای مختلف داشته است، از جمله انجام کلیه امور ثبت شرکت در استان قم، ارائه انواع خدمات ثبت شرکت در بندر عباس، ثبت برند و ثبت شرکت در استان یزد و غیره.

شرکت میزان

زیرمجموعه موسسه کاج، یک استارتاپ خدمات اداری است که با ارائه خدماتی متفاوت، نیازهای اداری شما را برطرف می‌کند. این شرکت در حوزه‌های تاسیس شرکت و موسسه، ثبت تغییرات، ثبت برند و علائم تجاری، مشاوره و اخذ کارت بازرگانی، کد اقتصادی، جواز تاسیس و ثبت در سایر کشورها فعالیت دارد.

قبل از ثبت شرکت، میزان به شما راهنمایی می‌کند که چه نوع شرکتی با چه موضوعی نیاز دارید و چه مقدار سرمایه باید در نظر گرفته شود. همچنین بعد از ثبت شرکت، در حوزه مالیات به شما کمک می‌کند و در زمینه برندسازی و بازاریابی نیز از تخصص متخصصان خود بهره می‌برید.

https://sabtemizan.com/

شرکت فردا

با ارائه خدمات ثبت آسان شرکت، نه تنها در فرآیند تاسیس و نام‌گذاری شرکت به شما کمک می‌کند، بلکه در زمینه‌های مالیاتی و بیمه‌ای نیز به شما مشاوره ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از خدمات این شرکت، شما می‌توانید به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید، از تخصص بهترین افراد در این حوزه بهره‌مند شوید و به کسب‌وکارتان وجهه قانونی ببخشید.

این شرکت خدماتی چون اخذ کارت بازرگانی، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، ثبت تغییرات شرکت و سایر خدمات مرتبط را ارائه می‌دهد. حتی اگر تمایل به فعالیت در بازارهای بین‌المللی داشته باشید، ثبت فردا به شما کمک می‌کند تا یک شعبه از شرکت‌تان را در کشورهای خارجی تاسیس کنید.

شرکت نیک

با سابقه‌ای 20 ساله در زمینه ثبت شرکت، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای قانونی کردن کسب‌وکار شماست. با مراجعه به یکی از 22 شعبه‌ای که در تهران دارد، می‌توانید از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید. ویژگی‌های جذاب و متمایزکننده‌ای نیز در این شرکت وجود دارد؛ به عنوان مثال، کارشناسانش می‌توانند مستقیماً به محل کار یا منزل شما بیایند تا از زمان شما در ترافیک هدر نروید. مدیر مخصوصی نیز برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده تا هرگونه نارضایتی را برطرف کند. شرکت نیک از جمله گزینه‌هایی است که حتماً باید برای بررسی بیشتر آن را در نظر داشته باشید.

https://nikregister.com/

چند نکته تکمیلی در رابطه با بهترین شرکت برای ثبت شرکت

  •       برای ثبت شرکت، حداقل دو نفر به عنوان شرکا یا سهامداران لازم است.
  •       افرادی که برای هیئت مدیره و مدیر عامل تعیین می‌شوند، نباید سوءپیشینه داشته باشند.
  •       اعضای هیئت مدیره می‌توانند حسب مورد از بین اعضای سهام‌دار و یا بدون سهام انتخاب شوند.
  •       داشتن تائیدیه پست برای کد پستی الزامی است.
  •       هر فرد می‌تواند فقط در یک شرکت به عنوان مدیر عامل فعالیت کند.
  •       تعداد اعضای هیئت مدیره باید در شرکت با مسئولیت محدود حداقل یک نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل دو نفر باشد.
  •       تعداد شرکا و سهامداران باید در شرکت با مسئولیت محدود حداقل دو نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر باشد.
  •       برای ثبت شرکت سهامی خاص، باید ۳۵٪ از سرمایه شرکت در بانک بلوکه شود تا زمان چاپ روزنامه تاسیس.
  •       مدیر عامل می‌تواند حسب مورد جزو سهامداران نباشد.
The best company to register a company

شرکت های ثبت باید چه کاری برای شما انجام دهند؟

همانطور که گفتیم، فرایند ثبت شرکت نیازمند مراجعات مکرر، تجربه و صرف وقت زیادی است که این موضوعات باعث می‌شود بسیاری از افراد از ثبت شرکت به صورت خودمختار دوری کنند و آن را به یک موسسه ثبت شرکت که در واقع حالت وکالت آنها را دارد واگذار کنند.

شاید اصلاً به شرکت نیاز نداشته باشید، یا بخواهید بدانید که چه نوع شرکتی با چه موضوعی تاسیس کنید و بعد از تاسیس چه باید بکنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که برای این کار از شرکت‌ها و مشاوره‌های متخصص کمک بگیرید.

ابتدا با حضور شما در آن موسسه (می‌توانید هم به صورت آنلاین از طریق تماس ویدیویی واتساپ در هرجای ایران یا به صورت تلفنی با شرکت در تماس باشید و نیازی به مراجعه حضوری نباشد)، به شما مشاوره رایگان می‌دهد و پس از کسب رضایت شما با شما قراردادی می‌بندد. بعد از عقد قرارداد دیگر نیازی به پیگیری و حضور شما نیست و کارها بصورت غیرحضوری قابل انجام است.

پس از عقد قرارداد، مدارک مورد نیاز را به موسسه ارائه دهید. آنها مدارک را بررسی و کم و کاستی ها را به شما اطلاع می‌دهند.

موسسه ثبت شرکت شروع به پیگیری کارهای شما به عنوان وکیل/نماینده شما می‌کند و آن را به سازمان ثبت شرکت‌ها ارسال و همه کارها را خودش پیگیری می‌کند.

بلافاصله پس از دریافت جواب از سازمان ثبت، موسسه ثبت شرکت باید بقیه اقدامات را انجام دهد و مدارک تکمیلی شما را برای دریافت روزنامه رسمی شرکت تنظیم و برای سازمان ارسال نماید.

در پایان که کار ثبت شرکت و روزنامه رسمی به اتمام رسید، شما در موسسه ثبت شرکت مجدداً حضور پیدا می‌کنید (یا فقط با آنها تماس می‌گیرید) و نسب به تسویه هزینه نهایی و اتمام قرارداد اقدام می کنید.

توصیه می کنم حتما به مقاله ی راهنمای آسان ثبت شرکت با مسئولیت محدود سر بزنید.

نتیجه

حتماً می‌دانید که برای ثبت شرکت می‌توانید به سایت سامانه ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید و کلیه مراحل را برای قانونی کردن کسب‌وکارتان طی کنید. اما در این راه موانعی مثل سختی انتخاب نام شرکت بر اساس قوانین و موارد دیگر وجود دارد که بهتر است با یک کارشناس خبره مشورت کنید. در این مطلب لیست شرکت‌هایی را معرفی کردیم که می‌توانند راه میان‌بر را برای رسمی کردن شرکت شما نشان دهند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت آخرین اخبار لگاپین با ما در ارتباط باشید.